Regeneracja i naprawa zbiorników oraz pomp AdBlue dla Peugeot, Citroen, DS, Opel, Toyota, Fiat
Czy Twój Peugeot, Citroen, DS, Opel, Toyota lub Fiat wyświetla komunikaty o awarii AdBlue? Problemy z AdBlue mogą prowadzić do poważnych konsekwencji, takich jak ograniczenie mocy silnika lub unieruchomienie pojazdu
Oferujemy kompleksową usługę regeneracji i naprawy zbiorników oraz pomp AdBlue, zapewniając skuteczne rozwiązanie problemów z AdBlue
Skontaktuj się z nami 
                            Najczęstsze problemy z AdBlue, które rozwiązujemy
 
                - 
                                Błąd P20E8 - Ciśnienie płynu mocznika za niskieWskazuje na zbyt niskie ciśnienie AdBlue, co najczęściej jest spowodowane uszkodzoną pompą w zbiorniku lub problemami z elektroniką zbiornika. To najczęstszy błąd w systemie AdBlue, który objawia się zapaleniem kontrolki ostrzegawczej, spadkiem mocy silnika, problemami z rozruchem oraz komunikatami o błędach. Nasza firma skutecznie diagnozuje i naprawia ten problem, eliminując błąd P20E8 raz na zawsze 
- 
                                Błąd P20E9 - Zbyt wysokie cisnienie w układzie AdBlueNieprawidłowe ciśnienie w układzie AdBlue. Ten błąd może wynikać z awarii pompy AdBlue, zatkanego filtra, nieszczelności w układzie lub uszkodzonego czujnika ciśnienia. Konsekwencją może być ograniczenie mocy silnika i problemy z rozruchem 
- 
                                Błąd U029E - Blad komunikacji z system NOXUtrata komunikacji z modułem sterującym pompą AdBlue. Przyczyną tego błędu może być problem z okablowaniem, uszkodzenie modułu sterującego lub awaria samej pompy AdBlue. Objawy mogą obejmować brak reakcji systemu AdBlue i zapalenie kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej 
- 
                                Błąd P21C5 - Przekroczenie temperatury AdBlueNieprawidłowe działanie czujnika poziomu AdBlue. Może to być spowodowane uszkodzeniem czujnika, problemem z okablowaniem lub awarią modułu sterującego. Objawy obejmują błędne odczyty poziomu AdBlue na desce rozdzielczej i niemożność prawidłowego monitorowania poziomu AdBlue 
- 
                                Błąd P20EE - SCR NOx wydajność katalizatora poniżej proguProblem z katalizatorem SCR (Selective Catalytic Reduction). Ten błąd może wskazywać na problemy z wydajnością katalizatora SCR, co może być spowodowane przez złe działanie systemu AdBlue, zanieczyszczenia w układzie lub uszkodzenie katalizatora. Skutki obejmują zwiększoną emisję spalin i zapalenie kontrolki ostrzegawczej 
- 
                                Błąd P2200 - Błąd komunikacji czujnika NOxNieprawidłowy sygnał z czujnika NOx (tlenków azotu). Może to być wynikiem awarii czujnika NOx, problemów z okablowaniem lub innych usterek w układzie AdBlue. Objawy obejmują zwiększoną emisję spalin, spadek wydajności systemu SCR i zapalenie kontrolki ostrzegawczej 
- 
                                Najczęściej spotykane komunikaty wyświetlające się na desce rozdzielczej w przypadku awarii systemu AdBlue to"Rozruch niemożliwy za 1100 km" "SERVICE" "UREA" Jest to pierwszy sygnał wskazujący na problemy z systemem AdBlue. Po przeprowadzeniu naszej regeneracji problem ten zostanie rozwiązany, a system wróci do prawidłowego działania 
cennik
 
                 
                        diagnoza
200 ZŁ
Pełna diagnoza w celu ustalenia przyczyny błędu
 
                        regeneracja
1200 ZŁ
Regeneracja samego zbiornika AdBlue to proces przywracający pełną sprawność zbiornika
 
                        kompleksowa usługa
1500 ZŁ
Decydując się na kompleksową regenerację w tej cenie jest demontaż, montaż, generalna diagnoza całego układu oczyszczania spalin
galeria
 
                 
                         
                         
                         
                         
                         
                        kontakt
 
                