Regeneracja i naprawa zbiorników oraz pomp AdBlue dla Peugeot, Citroen, DS, Opel, Toyota, Fiat
Czy Twój Peugeot, Citroen, DS, Opel, Toyota lub Fiat wyświetla komunikaty o awarii AdBlue? Problemy z AdBlue mogą prowadzić do poważnych konsekwencji, takich jak ograniczenie mocy silnika lub unieruchomienie pojazdu
Oferujemy kompleksową usługę regeneracji i naprawy zbiorników oraz pomp AdBlue, zapewniając skuteczne rozwiązanie problemów z AdBlue
Skontaktuj się z nami
Najczęstsze problemy z AdBlue, które rozwiązujemy

-
Błąd P20E8 - Ciśnienie płynu mocznika za niskie
Wskazuje na zbyt niskie ciśnienie AdBlue, co najczęściej jest spowodowane uszkodzoną pompą w zbiorniku lub problemami z elektroniką zbiornika. To najczęstszy błąd w systemie AdBlue, który objawia się zapaleniem kontrolki ostrzegawczej, spadkiem mocy silnika, problemami z rozruchem oraz komunikatami o błędach. Nasza firma skutecznie diagnozuje i naprawia ten problem, eliminując błąd P20E8 raz na zawsze
-
Błąd P20E9 - Zbyt wysokie cisnienie w układzie AdBlue
Nieprawidłowe ciśnienie w układzie AdBlue. Ten błąd może wynikać z awarii pompy AdBlue, zatkanego filtra, nieszczelności w układzie lub uszkodzonego czujnika ciśnienia. Konsekwencją może być ograniczenie mocy silnika i problemy z rozruchem
-
Błąd U029E - Blad komunikacji z system NOX
Utrata komunikacji z modułem sterującym pompą AdBlue. Przyczyną tego błędu może być problem z okablowaniem, uszkodzenie modułu sterującego lub awaria samej pompy AdBlue. Objawy mogą obejmować brak reakcji systemu AdBlue i zapalenie kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej
-
Błąd P21C5 - Przekroczenie temperatury AdBlue
Nieprawidłowe działanie czujnika poziomu AdBlue. Może to być spowodowane uszkodzeniem czujnika, problemem z okablowaniem lub awarią modułu sterującego. Objawy obejmują błędne odczyty poziomu AdBlue na desce rozdzielczej i niemożność prawidłowego monitorowania poziomu AdBlue
-
Błąd P20EE - SCR NOx wydajność katalizatora poniżej progu
Problem z katalizatorem SCR (Selective Catalytic Reduction). Ten błąd może wskazywać na problemy z wydajnością katalizatora SCR, co może być spowodowane przez złe działanie systemu AdBlue, zanieczyszczenia w układzie lub uszkodzenie katalizatora. Skutki obejmują zwiększoną emisję spalin i zapalenie kontrolki ostrzegawczej
-
Błąd P2200 - Błąd komunikacji czujnika NOx
Nieprawidłowy sygnał z czujnika NOx (tlenków azotu). Może to być wynikiem awarii czujnika NOx, problemów z okablowaniem lub innych usterek w układzie AdBlue. Objawy obejmują zwiększoną emisję spalin, spadek wydajności systemu SCR i zapalenie kontrolki ostrzegawczej
-
Najczęściej spotykane komunikaty wyświetlające się na desce rozdzielczej w przypadku awarii systemu AdBlue to
"Rozruch niemożliwy za 1100 km"
"SERVICE"
"UREA"
Jest to pierwszy sygnał wskazujący na problemy z systemem AdBlue. Po przeprowadzeniu naszej regeneracji problem ten zostanie rozwiązany, a system wróci do prawidłowego działania
cennik


diagnoza
200 ZŁ
Pełna diagnoza w celu ustalenia przyczyny błędu

regeneracja
1200 ZŁ
Regeneracja samego zbiornika AdBlue to proces przywracający pełną sprawność zbiornika

kompleksowa usługa
1500 ZŁ
Decydując się na kompleksową regenerację w tej cenie jest demontaż, montaż, generalna diagnoza całego układu oczyszczania spalin
galeria







kontakt
